22.10.2024 Virksomhedsbesøg hos Framehouse

Dato: 22. oktober 2024

Du inviteres hermed indenfor i et helt unikt hus!

Den 22. oktober har vi fornøjelsen af at invitere dig med indenfor i et helt særligt hus, når vi skal på virksomhedsbesøg hos FRAMEHOUSE.

FRAMEHOUSE er et moderne kontorfællesskab på Amager, der med sin unikke arkitektur og indretning danner rammerne for erhvervsdrivende af alle slags. Dette inspirerende sted er meget mere end blot et kontorfællesskab—det er et dynamisk miljø, hvor innovation og fællesskab trives.

Under vores besøg vil founder og ejer Lene Louise Kvist-Madsen dele den fascinerende rejse om, hvordan FRAMEHOUSE gik fra at være en drøm til virkelighed. Oprindeligt havde de en anden plan, men da corona ramte, blev det en tid med store udfordringer. Men nu, fem år senere, står FRAMEHOUSE stærkere end nogensinde.

Lene Louise Kvist-Madsen vil tage os med på en rundvisning i det smukke hus, tegnet af den anerkendte arkitekt John Foldbjerg Lassen, og fortælle om deres engagement i bæredygtighed og socialt ansvar.

Vi får også mulighed for at høre fra to seje kvinder, den ene er husets beboer – den anden er ambassadør, som vil give os et indblik i deres virksomheder og fortælle om, hvordan det er at være en del af FRAMEHOUSE’s dynamiske miljø:

     – Terese Hoffeldt,  founder og medejer af HEVEA, som producerer innovative, holdbare og miljøvenlige produkter i 100% naturgummi til hele familien.

     – Lisa Ritter-Petersen, medejer og Head of Scandinavia af XLOCK, som specialiserer sig i banebrydende digitaliserede møbellåse, der er med til at revolutionere adgangskontrol til både arbejdspladser og boliger.

Vi ser frem til en inspirerende aften fyldt med nye indtryk, spændende mennesker og en helt særlig atmosfære!

Læs mere om FRAMEHOUSE her.

TID & STED

Sted: FRAMEHOUSE, A. P. Møllers Allé 43B, 2791 Dragør

PROGRAM

Kl. 18: Ankomst med et lille glas 
Kl. 18.15: Velkomst
Kl. 18:45: Rundvisning i huset og præsentation af historien
Kl. 19.30: Mad og netværk
Kl. 20.15: Præsentation fra én til to kvindelige virksomhedsejere i huset
Kl. 21.00: Afsluttende netværk – connect med dem du mangler i dit netværk
Kl. 21.30: Tak for i aften

TILMELDINGSFRIST

Frist: Tilmelding senest den 15. oktober kl. 23.00. Det er desværre ikke muligt at tilmelde sig efter tilmeldingsfristen.
Afbud: Har du behov for at melde afbud, bedes du sende en mail til sekretariat@kv.dk 

PRIS

Gæster: Kr. 175,-  Billetter refunderes ikke efter tilmeldingsfristens udløb.
Medlemmer: Gratis, men der opkræves et “no show”-gebyr på kr. 175,- ved afbud efter tilmeldingsfristens udløb eller udeblivelse.
Værdi: 650,- pr. deltager.

PARKERING

Der er gratis parkering på parkeringspladserne foran og ved siden af bygningen, og ellers stopper bus 35 260m fra huset.

Generel information

For at deltage som gæst til vores arrangementer skal du være kvinde og ejer eller medejer af en virksomhed. Derfor beder vi dig oplyse din virksomheds CVR. nr. eller evt. tilsvarende udenlandsk nummer ved deltagelse. De samme betingelser er også gældende ved indmeldelse i foreningen.

Du er velkommen til at deltage to gange som gæst til foreningens arrangementer. Herefter må du melde dig ind, for at få glæde at netværket og alt det foreningen tilbyder.

Foreningen afholder fem-seks årlige Business Arrangementer på hverdagsaftener kl. 18.00–21.00 med en aktuel foredragsholder eller virksomhedsbesøg. Derudover afholdes generalforsamling, nytårskur samt vores årlige inspirationsprisfest.
Særligt for medlemmerne er der netværksgrupper, hvor de kan netværke i mindre fortrolige grupper på 6-8 medlemmer. Og for dem afholdes medlemsdag/sommerudflugt.

Da vi ikke holder til et bestemt sted, vil du opleve at arrangementerne foregår mange forskellige steder i Storkøbenhavn og omegn.

Business Arrangementer er altid gratis for medlemmer, der opkræves et “no-show”-gebyr ved afbud efter tilmeldingsfristens udløb eller udeblivelse. Gæster betaler for at deltage, møder gæster ikke op eller afmelder sig efter tilmeldingsfristens udløb, er billetten gået tabt.

Der bliver ved alle foreningens arrangementer taget billeder, som vi bruger til markedsføring på sociale medier, hjemmeside m.m. Hvis du ikke ønsker at optræde på billederne, bedes du oplyse dette til vores sekretariat.

Har du spørgsmål til foreningen er du velkommen til at skrive til sekretariatet på sekretariat@kv.dk