Når kommunikationen går i fisk, påvirker det hele virksomheden, både internt og eksternt. Uanset hvilken type virksomhed vi har, er kommunikation mellem mennesker et af de bærende elementer for succes, vækst og positive tal på bundlinjen.
Dette foredrag tilbyder dybdegående indsigt i effektiv kommunikation for dig som ejer af en virksomhed, især i din interaktion med ansatte, samarbejdspartere og kunder.
Det er væsentligt at forstå nøgleområderne i kommunikationsdynamikken, når du leder dit eget firma med ansatte. Overgangen fra at arbejde solo til at lede et team frembyder sine egne sæt udfordringer.
🤜 Hvordan adskiller denne form for ledelse sig fra et traditionelt ansættelsesforhold?
🤜 Hvad skal man være særligt opmærksom på når man går fra at være sig selv og til at have ansatte i sin virksomhed.
Ina Deler ud af egne erfaringer ”Does and Dont’s” og sætter det hele lidt på spidsen når hun holder spejlet op for os, med selvironiske praksiseksempler.
For dem, der stadig står på tærsklen til at ansætte deres første medarbejder, byder dette oplæg også på værdifuld viden, der kan forbedre dine præsentationsfærdigheder og salgsteknikker.
Ina Ahrensberg er administrerende direktør i AHRENSBERG & PARTNERS. Hun har erfaring med alle niveauer af ledelse. Ina har prøvet at være leder for ganske få medarbejdere til at drive organisationer med 3.500 ansatte. Både fra ledende roller i den offentlige sektor og som leder af medarbejdere i egen virksomhed. Ina er uddannet inden for politik, kommunikation, organisation, ledelse og forvaltningsret.
Ina Ahrensberg er en af Danmarks førende indenfor strategisk ledelse og kommunikation, samt de psykologiske mekanismer, der påvirker organisationer og mennesker. Hun har hjulpet både danske og internationale organisationer og trænet tusindvis af ledere og chefer.
AHRENSBERG & PARTNERS hjælper virksomheder med strategisk kommunikation, branding og øget salg via konceptet ELEVATE YOU & YOUR BUSINESS.