30.05.2024 Effektiv kommunikation som drivkraft for din virksomhed

Dato: 30. maj 2024

Når kommunikationen går i fisk, påvirker det hele virksomheden, både internt og eksternt. Uanset hvilken type virksomhed vi har, er kommunikation mellem mennesker et af de bærende elementer for succes, vækst og positive tal på bundlinjen.

Dette foredrag tilbyder dybdegående indsigt i effektiv kommunikation for dig som ejer af en virksomhed, især i din interaktion med ansatte, samarbejdspartere og kunder.

Det er væsentligt at forstå nøgleområderne i kommunikationsdynamikken, når du leder dit eget firma med ansatte. Overgangen fra at arbejde solo til at lede et team frembyder sine egne sæt udfordringer.

🤜 Hvordan adskiller denne form for ledelse sig fra et traditionelt ansættelsesforhold?

🤜 Hvad skal man være særligt opmærksom på når man går fra at være sig selv og til at have ansatte i sin virksomhed.

Ina Deler ud af egne erfaringer ”Does and Dont’s” og sætter det hele lidt på spidsen når hun holder spejlet op for os, med selvironiske praksiseksempler.

For dem, der stadig står på tærsklen til at ansætte deres første medarbejder, byder dette oplæg også på værdifuld viden, der kan forbedre dine præsentationsfærdigheder og salgsteknikker.

Ina Ahrensberg er administrerende direktør i AHRENSBERG & PARTNERS. Hun har erfaring med alle niveauer af ledelse. Ina har prøvet at være leder for ganske få medarbejdere til at drive organisationer med 3.500 ansatte. Både fra ledende roller i den offentlige sektor og som leder af medarbejdere i egen virksomhed. Ina er uddannet inden for politik, kommunikation, organisation, ledelse og forvaltningsret.

Ina Ahrensberg er en af Danmarks førende indenfor strategisk ledelse og kommunikation, samt de psykologiske mekanismer, der påvirker organisationer og mennesker. Hun har hjulpet både danske og internationale organisationer og trænet tusindvis af ledere og chefer.

AHRENSBERG & PARTNERS hjælper virksomheder med strategisk kommunikation, branding og øget salg via konceptet ELEVATE YOU & YOUR BUSINESS.

Generel information

For at deltage som gæst til vores arrangementer skal du være kvinde og ejer eller medejer af en virksomhed. Derfor beder vi dig oplyse din virksomheds CVR. nr. eller evt. tilsvarende udenlandsk nummer ved deltagelse. De samme betingelser er også gældende ved indmeldelse i foreningen.

Du er velkommen til at deltage to gange som gæst til foreningens arrangementer. Herefter må du melde dig ind, for at få glæde at netværket og alt det foreningen tilbyder.

Foreningen afholder fem-seks årlige Business Arrangementer på hverdagsaftener kl. 18.00–21.00 med en aktuel foredragsholder eller virksomhedsbesøg. Derudover afholdes generalforsamling, nytårskur samt vores årlige inspirationsprisfest.
Særligt for medlemmerne er der netværksgrupper, hvor de kan netværke i mindre fortrolige grupper på 6-8 medlemmer. Og for dem afholdes medlemsdag/sommerudflugt.

Da vi ikke holder til et bestemt sted, vil du opleve at arrangementerne foregår mange forskellige steder i Storkøbenhavn og omegn.

Business Arrangementer er altid gratis for medlemmer, der opkræves et “no-show”-gebyr ved afbud efter tilmeldingsfristens udløb eller udeblivelse. Gæster betaler for at deltage, møder gæster ikke op eller afmelder sig efter tilmeldingsfristens udløb, er billetten gået tabt.

Der bliver ved alle foreningens arrangementer taget billeder, som vi bruger til markedsføring på sociale medier, hjemmeside m.m. Hvis du ikke ønsker at optræde på billederne, bedes du oplyse dette til vores sekretariat.

Har du spørgsmål til foreningen er du velkommen til at skrive til sekretariatet på sekretariat@kv.dk