16.11.22 Netværk og foredrag med underdirektør og Chief Operating Officer i Nationalbanken, Lone Mortensen

Dato: 16. november 2022

Vælg bevidst og lev i nuet - også når du vælger i din virksomhed

De valg, du træffer i dag, skal ikke først gavne dig om 20 år. De skal give mening og livsglæde i dag, og du skal både kunne nyde resultatet og rejsen derhen. Det princip har Lone Mortensen, som er underdirektør og Chief Operating Officer i Nationalbanken, levet efter.
Lone er i dag leder af Nationalbankens største afdeling med 192 medarbejdere, og hun vil til dette netværksarrangement fortælle, om de erfaringer, hun har fået i gennem sin karriere.
Lone er samtidig rollemodel i Above & Beyond, som har oprettet The Diversity Council, hvor Nationalbanken også er medlem. Arbejdet med diversitet og ligestilling er særligt vigtigt for Lone, hvilket hun også vil komme ind på.
Lone Mortensen er 55 år og bor i Farum med sin mand. De har tre børn på henholdsvis 19, 26 og 28 år. Lone er underdirektør og Chief Operating Officer i Nationalbanken. Hun var tidligere ansat i Danske Bank, senest som direktionsmedlem i Danske Invest Management A/S. Hun er uddannet cand.scient.pol fra Aarhus Universitet og har en to-årig organisationspsykologisk efteruddannelse.
Nationalbanken Lone Mortensen

STED & TID

Sted: Restaurant Frode, Farum Hovedgade 48C, 3520 Farum
Tid: Onsdag d. 16. november 2022 kl. 18.00 – 21.00

PROGRAM

Kl. 18:00 Foredrag med Lone Mortensen
Kl. 19:00: Let anretning, gløgg, æbleskiver og netværk
Kl. 21:00 Kom godt hjem og god jul 🙂

TILMELDINGSFRIST

Frist: Tilmelding senest fredag d. 13. november kl. 23.00. Det er desværre ikke muligt at tilmelde sig efter tilmeldingsfristen.

PRIS

Gæster: Kr. 175,- Billetter refunderes ikke efter tilmeldingsfristens udløb.
Medlemmer: Gratis, men der opkræves et “no show”-gebyr på kr. 175,- ved afbud efter tilmeldingsfristens udløb eller udeblivelse.
Værdi: 450,- pr. deltager

Ta’ to med

Tag gerne to andre kvindelige
virksomhedsejere med udover dig selv.

 

Generel information

For at deltage som gæst til vores arrangementer skal du være kvinde og ejer eller medejer af en virksomhed. Derfor beder vi dig oplyse din virksomheds CVR. nr. eller evt. tilsvarende udenlandsk nummer ved deltagelse. De samme betingelser er også gældende ved indmeldelse i foreningen.

Du er velkommen til at deltage to gange som gæst til foreningens arrangementer. Herefter må du melde dig ind, for at få glæde at netværket og alt det foreningen tilbyder.

Foreningen afholder fem-seks årlige Business Arrangementer på hverdagsaftener kl. 18.00–21.00 med en aktuel foredragsholder eller virksomhedsbesøg. Derudover afholdes generalforsamling, nytårskur samt vores årlige inspirationsprisfest.
Særligt for medlemmerne er der netværksgrupper, hvor de kan netværke i mindre fortrolige grupper på 6-8 medlemmer. Og for dem afholdes medlemsdag/sommerudflugt.

Da vi ikke holder til et bestemt sted, vil du opleve at arrangementerne foregår mange forskellige steder i Storkøbenhavn og omegn.

Business Arrangementer er altid gratis for medlemmer, der opkræves et “no-show”-gebyr ved afbud efter tilmeldingsfristens udløb eller udeblivelse. Gæster betaler for at deltage, møder gæster ikke op eller afmelder sig efter tilmeldingsfristens udløb, er billetten gået tabt.

Der bliver ved alle foreningens arrangementer taget billeder, som vi bruger til markedsføring på sociale medier, hjemmeside m.m. Hvis du ikke ønsker at optræde på billederne, bedes du oplyse dette til vores sekretariat.

Har du spørgsmål til foreningen er du velkommen til at skrive til sekretariatet på sekretariat@kv.dk